نرم افزار های جستجو، آرشیو و ویرایش صدا همه روزه در حال افزایش تعداد امکانات خود هستند زیرا تعداد این نرم افزار ها نیز افزایش یافته است و برند های مختلف برای افزایش کاربران خود، امکانات خود را افزایش داده اند. نرم افزار فوق العاده قدرتمند Ifoundasound که امروز می خواهیم در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما عزیزان معرفی کنیم یکی از برترین نرم افزار های آرشیو کردن و ویرایش صوت می باشد که با امکانات فوق العاده خود می تواند یک گالری صوتی و یک استدیوی ضبط اختصاصی برای شما باشد.
برنامه آرشیو آهنگ من صدا را پیدا کردم بسیار سریع بوده و در عرض چند ثانیه عمل مورد نظر شما را انجام می دهد و موتور جستجوی آهنگ آن نیز از بازدهی فوق العاده ای بر خوردار است. این نرم افزار قادر است از تمام فرمت های WAV, AIFF, bWAV, MP3, FLAC, WavPack پشتیبانی به عمل آورد و شما می توانید هر صوت با این فرمت ها را به این نرم افزار وارد کرده و ویرایش های مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید.

این نرم افزار چند رسانه تمام آهنگ های شما را مورد جستجو قرار داده حتی آن هایی که بر روی CD ذخیره کرده اید در این نرم افزار آرشیو می شوند و می تواند برحسب تگ های فایل های صوتی شما (مانند سال تولید، خواننده، آلبوم و ...) آنها را مرتب و در دسته های جداگانه و با نظمی خوب مرتب و آرشیو سازد. این نرم افزار یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند می باشد که شما می توانید به راحتی آن را بدون نیاز به نصب بر روی هر رایانه ای از طریق USB اجرا و از آن لذت ببرید.

قالبیت های اصلی نرم افزار آرشیو آهنگ

  • جستجوی صوت و موسیقی از هارد و سی دی شما در کمتر از یک ثانیه
  • امکان آرشیو تمام فایل های صوتی شما بر حسب تگ مورد نظر آنها
  • پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی WAV, AIFF, bWAV, MP3, FLAC, WavPack
  • امکان اضافه کردن برچسب های خاص به برخی از آهنگ ها برای یافتن سریع تر
  • امکان ویرایش صوت و اعمال افکت های گوناگون بر روی صوت های دلخواه
  • برنامه ای بسیار کوچک و کاربردی که بدون نیاز به نصب و قابل حمل بر روی USB می باشد
  • استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر
  • رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب
  • سازگار با اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7

دانلود رایگان نرم افزار آرشیو و جستجوی موسیقی (حجم : 4.2 مگابایت)

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir


تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد مهدي

یک سورپرایز بی نظیر برای آهنگ سازان و دوست داران موسیقی داریم. نرم افزار فوق العاده قدرتمند Dream Computer Piano که می خواهیم امروز شما را با آن آشنا سازیم یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی با پیانو دیجیتالی می باشد. عموما نرم افزار های ساخت موزیک به صورت کلی بوده و برای ایجاد نیاز به یک اسدیو ضبط و تنظیم صدا می باشند ولی با دانلود پیانو این نرم افزار شما قادر خواهید به طور اختصاصی و با تمام فنون پیانو به نواختن پیانو بپردازید.
لازم به ذکر است شما هیچ نیازی به دانستن علم موسیقی نخواهید داشت، بلکه فقط با ترکیبی موزون از آهنگ ها در کامپیوتر نیز می توانید آهنگ سازی خود را به صورت مبتی شروع نمایید. ولی اگر کمی با پیانو، نت و علم موسیقی آگاهی داشته باشید می توانید با این پیانو دیجیتالی با قدرت بیشتر از یک پیانو واقعی بنوازید و آثار بی نظیری را ایجاد کنید. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت میکس آهنگ و صوت ها به همراه نواختن اشاره نمود که به شما در بهتر کردن آهنگ های نمونه کمک خواهد کرد.
نرم افزار آهنگ پیانو در کل یک پیانوی دیجیتال کامل به همراه تمامی امکانات و با توانایی استفاده از تکنیک های حرفه ای صدا برداری می باشد که شما را در نواختن پیانو دیجیتالی یاری می دهد و با نت های قابل فهم آموزش کار با کیبورد Music را ساده می کند. سایت دانلود نرم افزار رایگان این برنامه چند رسانه قدرتمند و در عین حال ساده را برای دوستداران موسیقی دانلود پیانو را به اشتراک گذاشته است.

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار آهنگ پیانو

  • بدون نیاز به درک کاربر از پیانو و علم موسیقی
  • شبیه سازی فوق العاده ی یک پیانوی دیجیتالی بی نظیر
  • قابلیت میکس آهنگ ها به صورت هماهنگ OnTime با اجرای پیانو
  • قابلیت استفاده از تکنیک های حرفه ای صدا برداری و نت ساده
  • قابلیت ذخیره و باز کردن آهنگ سازی و کلید زنی های آماده با فرمت MIDI
  • قابلیت اتصال به پیانوهای دیجیتالی با آهنگ پیانو
  • نرم افزار Dream Computer Piano بدون نیاز به نصب
  • آموزش کار با کیبورد و ساخت Music
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

حداقل سیستم مورد نیاز برای پیانو

  • ویندوز windows2000, windowsXP, windows2003, Vista
  • فلش پلیر Flash player 9.0 به بالا برای IE
  • رم سیستم 512 MB
  • خروجی صدا

دانلود رایگان نرم افزار پیانو دیجیتال (حجم : 7.2 مگابایت)




ارسال توسط محمد مهدي


Harmony Assistant يك برنامه بی نظير براى ساخت و ويرايش آهنگ بشمار مياد . قابليتهاى هماهنگ و بيشمار آن ، به آهنگساز ،  توانائى ساخت سريع آهنگ را ميدهد . آهنگ ساخته شده بلافاصله قابل پخش است و هنگام پخش ، توسط سازهاى ديگر همراهى مي شود . اين برنامه براى ساخت آهنگ ،  يک صفحه نت نويسى دارد كه توسط ماوس ، كیبورد و MIDI قابل نت نويسى و يا ويرايش است . اين نرم افزار شامل يک تركيب كننده بی نظیر كه باعث مي شود ، صداى خروجى با كيفيت بسيار عالى پخش شود . با اين برنامه  ميتوان ، فايلها را با فرمت MIDI, WAV, AIFF, MP3, OGG, TAB, ABC و ... لود و يا ذخيره كنيد . ويژگي مهم ديگر آن این است كه هميشه يك صفحه راهنما ، شما را در بكار گيرى از ابزارهاى بيشمار و امكانات ديگر برنامه ، راهنمائى مي كند . اين نرم افزار چند زبانه است و با همه ويندوزها سازگار است.




 

دانلود نرم افزار با حجم ۸.۳ مگابایت




تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد مهدي

 

Korg Legacy Collection مجموعه ای از یک ارگ حرفه ای است که داری امکانات زیادی است . از امکانات این ارگ می توان به داشتن تمام جزئیات یک ارگ حرفه ای ، خروجی دالبی ( چند کاناله کردن صدا ) ، آنالیز و تست صدای ارگ ، استفاده از تجهیزات ورودی مانند میکروفون برای نرم افزار و ......




 

دانلود نرم افزار با حجم ۵۱.۱ مگابایت




تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد مهدي


شركت Tanseon Systems نرم افزاري قدرتمند را براي علاقمندان و هنرمندان در زمينه ي موسيقي مخصوصا ارگ و پيانو عرضه نموده است كه PianoFX Studio نام دارد. اين كيبورد پيانو 64 كليدي پيشرفته كه براي كامپيوتر هاي شخصي نوشته شده است , به شما امكان استفاده از يك پيانو حرفه اي با امكانات بالا در محيطي مجازي را به آساني و فقط با استفاده از كليد هاي صفحه كليد مي دهد. كيفيت صدايي MIDI بسيار بالايي را ايجاد مينمايد , شامل 127 آلات موسيقي و پركاشن مي باشد , داراي Piano Chord هاي مختلف و توانايي تنظيم صوتي كامل پيانو از نظر صدا و زير و بم بودن آن و ... داراست .






دانلود با حجم 6.5 مگابایت

دانلود کرک لینک غیر مستقیم




تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد مهدي

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با کیبورد خود یک ارگ داشته باشید! این نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از کیبورد بتوانید آهنگ بزنید. این برنامه خود چندین ملودی مختلف دارد. از ویژگی های این برنامه حجم بسیار کم آن می باشد.


 




دانلود با حجم 700 کیلو بایت 




تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد مهدي


Virtual DJ محصولي قدرتمند و گرانقيمت از شركت Atomix Productions است كه از برترين هاي حال حاضر در زمينه ي ساخت ميكس فايلهاي MP3 به صورت موزيك DJ است . اين نرم افزار براي تمامي رده ها تهيه شده و از يك DJ تازه كار تا حرفه اي نيازهاي همه را پاسخگو مي شود . با موتور قدرتمند BeatLock engine نرم افزار , آهنگ هاي شما هميشه به صورت Beat خواهند ماند به آساني به ساير ميكس هاي ديگر مي توانيد برسيد .

با محيط Visual آشناي نرم افزار , به راحتي تمامي مراحل و ساختار آهنگ را مي توانيد به صورت آني مشاهده نماييد .

دارا بودن افكتهاي متعدد و زيبا ,

اضافه كردن cue points هاي نامحدود ,

توانايي Record ميكس اي شما و بلافاصله رايت آنها بر روي CD ,

Broadcast موسيقي شما بر روي اينترنت و تبديل آن به ايستگاه راديويي شخصي ,

ميكس فايلهاي تصويري و ويديو كليپ ها

 


 



 

دانلود لینک غیر مستقیم با حجم ۱۹ مگابایت




تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد مهدي

 


http://mihandownload.com/mypic/Farshad/perfect-ear-pro-v201-201-android.jpg

Perfect Ear Pro v2.01 یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای و یک ابزار آسان و سرگرم کننده که مخصوص نوازندگان حرفه ای کسانی که موسیقی را  یک سرگرمی میدانند میباشد. ویژگی ها :

-دارای ۸ نوع تمرین متفاوت
-تمرنیات سفارشی

- سیستم نمایش مقیاس
- ابزار های مختلف و پوسته های گیتار
-رابط کاربری بهبود یافته و قابل تنظیم
- بدون تبلیغات

 

دانلود با حجم ۱٫۱۹ مگابایت




تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:دانلود نرم افزار,
ارسال توسط محمد مهدي
EarMaster Pro 5.608S نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه آموزشی به صورت شنوایی می باشد. به کمک این نرم افزار می توان مطالب را با انجام عمل تکرار در ذهن جای داد. استفاده این نرم افزار در زمینه موسیقی و صدا شناسی می باشد و به وسیله این برنامه می توان هنرجویان موسیقی را در زمان کمتر با انواع صداها ، نت های موسیقی و حالت صدای آن ها آشنا نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به درس های آماده موجود در نرم افزار اشاره نمود. این نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ۶۵۱ درس آموزشی در زمینه یادگیری موسیقی می باشد و قابلیت استفاده این نرم افزار به صورت شبکه و مدیریت بر دانش آموزان و بررسی آن ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. چند کاربره بودن نرم افزار با پروفایل های اختصاصی برای هر کاربر و امکانات شبکه ای موجود در برنامه از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت EarMaster می باشد.

 

EarMaster School افزايش مهارت شنيدن موسيقي با EarMaster Pro 5.608S

 

 

دانلود



ارسال توسط محمد مهدي

 

 

امروزه بسیاری از افرادی که به موسیقی علاقه مند می باشند و به خصوص به زدن یک ساز تبحر دارند با استفاده از تکنیک های جدید و نرم افزاری و ابزارهای کامپیوتری سعی در پیشرفت متد کاری خود دارند. امروزه نرم افزارهای زیادی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در زمینه موسیقی بر طرف نمایند. بسیاری از این نرم افزارها در امر یادگیری تکنیک ها و آموزش یک ساز خاص نیز بسیار موثر هستند. یکی از سازهایی که امروزه دارای طرفداران بسیاری می باشد و بسیاری از افراد به دنبال یادگیری نواختن آن می باشند گیتار می باشد.

 

در این مطلب شما را با نرم افزاری در این زمینه آشنا می سازیم.

 

 

 

GuitarPro  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به یادگیری ساز گیتار با متد های مختلفی می باشند. در این نرم افزار بر اساس روشی که برنامه به کاربر اعلام می کند ، کاربران قادرند تا اقدام به یادگیری ساز گیتار به روش جدیدی نمایند. این نرم افزار ابزارهای متعدد دیگری را نیز دارا می باشد که به وسیله آن ها کاربران قادر به انجام اموری همانند کوک کردن گیتار و تنظیم آن می باشند. این نرم افزار محصولی از شرکت Arobas Music می باشد.

 

user name : TEAMZWT

key id : AEAAK - ANR60 - AAAAZ

 

دانلود فایل دانلود نرم افزار ، گیتار پرو كرك شده
حجم فایل: 13.2 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.giturist.com




تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد مهدي

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 31577
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content